Träffa Josefin snart!

Hejsan! Idag har det inte varit så speciell dag egentligen, varit i skolan som vanligt kände mig hur trött som helst det var verkligen annorlunda att gå till skolan nu när man har sovit ut fyra dagar, men iaf så ska jag snart gå och fika med kära Josefin hon fyllde ju 18 igår <3 så jag ska bjuda på fika och så ska jag köpa någonting till henne får se vad det blir ;) I skolan så har jag suttit med labb-rapporten och jag gjorde klart den där så slipper göra det när jag kommer hem. När jag kommer hem från stan så funderar jag på att sätta mig med biologin det är så himla jag mycket jag måste kunna till provet nästa vecka och det skulle vara skönt att få någonting gjort. På stan idag så ska jag också hämta ut mina linser jag beställde de igår och kom idag, så de var verkligen snabba sen ska jag kolla efter någonting att ha på mig när vi ska fira Johanna H på lördag :D sen ska jag umgås med 18åringen ;)
Ha det bäst! 

/karola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0