Lyssnar på musik!

Hej, Sitter och lyssnar på Oskar Linnros, Idag har jag varit i skolan som vanligt och kom tidigare dit för att jag pluggar mycket bättre där ;) Imorn blir det att rååå plugga i skolan eftersom jag inte har så mycket tid i helgen att göra det för nästa vecka på måndag har vi företagsekonomi och en redovisning så jag ska verkligen plugga företagsekonomi ikv. Lyssnar på bästa låten som får mig på så bra humör Från och med du - Oskar Linnros <3
Funderar på att ut och springa, men får se om jag har lust, jag tänker hela tiden att man ska utnyttja nu när det inte är så kallt ute men haha det är så trist och jogga i skogen, men kanske frågar Rebban om hon vill hänga med ut. Nu ska jag tvätta lite kläder, det är ganska nödvändigt om man säger så ;)
Ha det bäst! / Karola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0