Ledig idag så skönt!

Hej! Tänkte blogga idag, det var ett tag sen jag gjorde det och så har jag ganska tråkigt. Idag har det varit en sån skön dag egentligen, vaknade klockan 11 för jag behövde inte gå upp till skolan för att jag var ledig, fast vaknade med värsta träningsverken eftersom jag träna cheerleading 3 timmar igår, jag tror jag kommer att börja i laget det är faktiskt jättekul i det här nya laget som heter Pythons :D Idag skulle jag egentligen med Emelie och planera linneas födelsedag för att hon fyller 18 snart och de är ju lite speciellt men det blev inte så för Emelie ligger hemma och är sjuk.
Det känns som att alla av mina kompisar fyller i oktober, Jossan fyller idag och Johanna holmberg på torsdag linnea och lisa fyller nästa vecka så det är fullt upp med födelsedagar.. jag känner på mig att vecka 41 kommer bli en jobbig vecka, de har lagt allting i skolan den veckan, har typ 3 prov och sen har jag en redovisning, men det ska bli så skönt att få den veckan gjort så den här veckan blir verkligen att plugga varje dag men det är juuuu sååå jääävla tråkigt och tar upp så mycket tid men ska göra mitt bästa. Idag blir det och träna cirkel-fys med syrran och kommer eventuellt få mer träningsverk imorgon. 
Ser fram emot helgen iaf ska vara med Martin och sen ska vi fira Johanna H till sina underbara 17 år :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0