Varför är en mobil-laddare så dyr?

Halloj!
Har varit sjuk typ hela veckan har haft feber och jätte ont i halsen så jag har inte gått till skolan, men jag ska gå imorgon eftersom det är engelska nationella imorgon så ni får hålla tummarna och så har jag matteprov och det får gå som det går har inte kunnat plugga någonting eftersom jag har varit sjuk och i måndags så hade jag cheerleading där jag sträckte undersidan och har därför haft jävligt ont hela veckan men jag försöker massera och stretcha så att det går över så fort som möjligt. Planerna för helgen är väl att jag ska jobba och plugga kommer nog inte hinna göra så mycket mer. Alltså jag säger bara en sak en mobil-laddare är så jävla dyr över 200 kronor kostar det och köpa en ny och jag var ju tvungen att köpa en, eftersom jag hade tappat bort den andra så jävla onödiga pengar som man kan göra annat för. Idag har jag också hämtat ut mina linser så nu behöver jag inte tänka på det under ett halvår. Nää nu ska jag väl snart gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon till nationella provet som börjar 8:20 God Natt allihopa <3


Var på cheerleadingen i måndags med pinglorna <3 Hoppas mitt knä bli bra snart.
Oj va sur jag var på bilden hehe

Kommentarer
Postat av: e l s a ♥

Ofta der kostar 200 kr för en liten laddare. :O

2010-05-13 @ 20:09:46
URL: http://elsaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0