Beroende av vädret!

Godmorgon! Jag orkar fan inte gå till skolan idag nu när det är bara tre veckor kvar till skolan slutar blir man så jäkla skoltrött man orkar ju ingenting, man går bara runt och räknar dagarna. Jag längtar så jävla mycket till sommarn :D I helgen har jag varit med lisa och så festade jag i fredags. I lördags var det jätte fint väder så då grillade vi korv och hamburgare hemma :) och så var jag ute och solade på framnäs en liten stund med Lisa och Erik. Idag är det cheerleading och det är lisa som ska hålla i träningen och det ska bli jättekul hoppas jag bara kan gå ifrån lektionen. Idag ser det ut att bli en fin dag det är alldelles blått på himlen det ska ju bli fint typ hela veckan. Nej nu ska jag gå och äta lite ni får ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0