Sommartid!

Hej alla idag har det varit en ganska bra dag vaknade klockan tio och trodde väl att klockan var tio men klockan var elva eftersom det har bytt till sommartid typiskt mig att glömma det, men jag känner mig väldigt glad för att det är sommartid känner livet i mig. Sen var det dags för skolan som varade i tjugo minuter ganska onödigt tyckte jag att dra dit men men vad gör man inte om man måste hehe. Har väl försökt att plugga idag har väl gått sådär måste jag erkänna men jag ska försöka råå plugga imorgon istället. :) nu ska jag väl dra till sängs vi hörs imorgon raringar :)

Kommentarer
Postat av: vwiky

hahha typiskt dig mmen det hände mig också faktiskt hihi

fin bild på fina karola

2010-03-30 @ 08:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0