Hej alla glada människor!

Idag har jag varit i skolan och haft två lektioner ganska segt idag faktiskt. Har pluggat lite när jag kom hem, men det gick väl som vanligt (alltså dåligt hehe). Sedan så har jag försökt designa min blogg men det var inte det lättaste hehe det var mycket svårare än vad jag trodde. Jag sitter just nu och lyssnar på Melissa Horn hon är faktiskt ganska bra. Nej nu ska jag nog fixa till mina naglar de ser förjävliga ut, jag ska göra hela paketet alltså klippa, fila och lacka det är så mycket roligare att ha fina naglar när man håller på med händerna.
Håller ni inte med mig?



Kommentarer
Postat av: hello!

haha jag håller med dig

jag har okså försökt designa min blogg men det går skit haha :D

KAROLA MELISSA HORN SUGER haha <333

2010-03-30 @ 19:57:39
Postat av: lovisa

håller med! har aldrig "nakna" naglar så att säga. brukar köra med fransk manikyr ellernågon färg, finare så!:)

2010-03-31 @ 11:08:01
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Louise Hultman

Gullig blogg! Allt väl?

2010-03-31 @ 13:59:48
URL: http://knashultman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0