Uppe med tuppen!

God morgon allesammans! Har jobbat lite idag, Känner mig jätte pigg och glad och det är ganska fint väder ute, 13 grader och solen skiner, alltså det är ju inte så höga temperaturer men man blir bara glad i alla fall av att solen skiner. Ska ta mig en riktigt skön dusch för känner att jag behöver det, idag ska jag eventuellt ha cheerleading, ska i alla fall ner på stan sen för att köpa linsvätska, för min är typ slut sen ska jag väl kolla om jag hittar någon fin klänning till midsommar, jag ska kolla på hm för har sett att dem har mycket blommiga och somriga plagg, oj nu fick jag sms undrar vem det är, måste kolla annars blir jag galen haha nejdå men vi hörs senare idag kanske, uppdaterar i så fall när jag kommer hemifrån stan.
Shit vad jag ser trött ut :S 
Duschen here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0