Snart Sommarlov!

Hejsan!
Idag blir det den sista plugghelgen, Förstår du va det innebär?, det är snart Sommarlov. På fredag är det sommarlov och jag kan inte förstå känslan att jag har inget mer plugg i tvåan. Har bara historian och Svenskan och spanskan kvar sen är jag klar.
Nu sitter jag iaf med en macka i handen och försöker skriva med en hand med det är ju inte det allra enklaste.
Tittar också på lite roligt stuff som vi tog i helgen det var en riktigt rolig kväll : först drar vi till Alex och förfestar, det blir drag på en gång iaf för mig och linnea haha sen fick vi inte vara där så länge för att det bor en jävla surtant som klaga på att vi var för högljuda så vi drog till hammarby där sitter de och spelar tv-spel och de hade inte ens musik lite trist Hahaha vissa där trodde att jag hade rökt på haha nämen sen drog vi till björnön och där var det jätte många från ungern det var ganska kul sedan drog vi till donken och där träffa vi random-killar som var helt sprängdröda i ögonen vi ljög om att vi bodde i sala haha och de ville att vi skulle komma på efterfest hos de men vi sa att vi skulle hem till sala och när vi egentligen skulle hem till mig ser vi dem sen när vi gick en annan väg såå jävla typiskt vi ljug ihop något att vi inte hittar här i Västerås hahaha fan vilken härlig kväll med er <3
Jag längtar så jävla mycket till sommaren jag känner på mig att det här kommer bli en härlig sommar jag ska verkligen inte sova förbi sommaren jag ska verkligen hitta på någonting varje idag, jag ska bada varje dag även fast det inte är jätte soligt ute så ska jag bada som fan xD Längtar till peace and love den 28:de juni en hel vecka i borlänge det är helt jävla sjukt, sen när vi kommer hem från Borlänge så blir det midsommar och Power meet :D. Har redan lite planer inför sommaren jag kommer nog också vara mycket med mina nära och kära, grilla, sola, bada, festa haha
Nää nu ska jag gå och plugga jag får ju inte ta ut sommarlovet i förskott haha /Hare bra allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0