Imorgon blir det fint väder :D

God kväll mina raringar sitter och degar framför datorn och är lite slut efter att ha studsat och försökt gjort flickisar på studsmattan och nu har jag typ vikt min nacke för har gjort några tabbar och det känns som det kommer att bli värre imorn efter jag har sovit aja men får se vad som händer tvingar väl någon stackare att massera min nacke ;) idag har jag också hjälpt min bror att få upp poolen och det tog ett tag för hade lite problem med stegen som var till poolen och så är poolen väldigt stor men det blev ett gott resultat iaf, imorgon har jag sett på väderkanalen att det ska bli soligt och varmt, har lovat Mathilda att vi ska bada och det är klart jag ställer upp till den sötnosen imorgon ska jag också träffa Jossan och vi ska sova hos lena åå längtar det var så länge sen, måste köpa batterier till min kamera så att jag kan ta massor av bilder, för har inte så många bilder på min bästa Jossan. Nu ska jag gå och se på en film, God natt allesammans!
Jag och Josefin <3 "hemma hos Sara"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0