Idag blir det iväg till Peace and love!

Hej allesammans! Har typ ingen träningsvärk från igår så det var skönt, åt nyss frukost med makrill på mackan det var as gott. Idag åker jag till Borlänge så jag ska väl börja packa och göra mig i ordning så jag har allt klart, jag åker med Lisa, Ida och min syster det ska bli skit kul :D Just nu tittar jag på något skit barnprogram på tv och så lyssnar jag på musik samtidigt vilken kombination. Igår köpte jag och Alexandra torr schampo, äkta bra när man ska på festival när duscharna oftast alltid är upptagna för er som inte vet vad torr schampo är så är det ett schampo som man masserar in i hårbotten och flottet från håret försvinner och det blir rent jag känner på mig att jag kommer använda det ganska mycket och jag känner på mig att jag inte kommer vara så fräsch när jag kommer hem för vi ska ju vara där en vecka. Jag ser i fram emot alla artister vi kommer att se typ Melissa Horn, Jay Z, Lilly allen, Donkeyboy, Mando diao, haha Tomas di leva, The ark och massor med andra bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0