Äntligen har det blivit sommarlov!

Hej solstrålar! Idag har det varit en skön dag hittills har jag ätit nyttig frukost, en stor portion med gröt, sedan har jag jobbat lite och nu sitter jag och bloggar, idag ska jag träna på Löga jag undrar vad lisa har hittat på för skoj idag på träningen, hon är ju lite hemlighetsfull haha ;) Tänkte uppdatera lite bättre nu när det äntligen är sommarlov. Det har inte varit bästa vädret nu på sommarlovet men jag tror det kommer högtryck lite senare av sommaren, har iaf gjort mitt första dopp och det var på framnäs för någon dag sen och det regnade och blåste lite men var ändå jätte härligt att svalka sig i det blå haha ;) Nu ska jag väl hoppa in i duschen och sedan steka mig ett ägg puss på er <3
"Bloggar"
<3
Var med Rebecka och Viktoria på Framnäs <3

Kommentarer
Postat av: viktoria

haha de va kul <3

2010-06-15 @ 11:00:40
URL: http://wiky.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0