Seg dag!

Har nyss varit i skolan och haft en lektion nämligen engelska som vi inte gjorde någonting på, de fick tekniska problem så att vi fick gå, så onödigt :( Ska i alla fall dansa idag det ska bli SKIT skoj :D Ska snart dra hemåt till mor och far och äta lite mat och hämta min cykel sedan ska jag väl försöka sova lite hade svårt att sova igår va uppe till halv fem så jag försov mig i morse. Nej det var inte så kul, så jag känner mig lite halvt seg idag, det är raggan som kommer att rädda hela min dag :D Woho!

Kommentarer
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om 3st läckra lipgloss från MAKE UP STORE ?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

2010-04-25 @ 08:57:23
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0