Äntligen klar!

Hej! Jag har typ nyss gjort klart spanska inlämningen känns väldigt skönt. I dag har jag varit i skolan har varit helt okej sen har jag varit på stan och kollat efter en present till Rebban hon fyller ju 17 imorn. Sedan när jag kom hem satte jag mig vid tv'n  och jag slocknade direkt var så jävla trött hehe när jag vakna kände jag mig lite små sur, jag blir så när jag sover på dagen men nu är jag på humör igen :D. Imorgon måste jag plugga har så mycket att göra i skolan sen ska jag fira Rebban. Jaha nu ska jag väl gå och kolla på en fredagsfilm sen ska jag väl dra mig till sängs God Natt sötisar <3
Grattis Rebban för dina 17 vårar <3

Kommentarer
Postat av: rebban

tack<3

2010-04-20 @ 14:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0